Klachten
DUWO doet haar best om huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat er iets niet goed gaat. Zo kun je al maanden wachten op een reparateur voor je kapotte verwarming of zo vraag je je af of de servicekostenafrekening wel echt klopt. Voor problemen in je woning zoals een kapotte verwarming of iets anders dat niet meer naar behoren werkt kun je het beste contact opnemen met Vastgoed Service. De contactgegevens staan vermeld op de website van DUWO. Mocht dat niet naar behoren af worden gehandeld of heb je een andere vraag, dan kun je altijd een contactformulier bij DUWO indienen.
Officiële klacht en onze ondersteuning
Stel dat dit niet leidt tot het gewenste resultaat, dan is een – officiële – klacht, in te dienen via een contactformulier of via een van de beheerders van jouw pand de volgende stap die je kunt nemen. Een klacht kan per brief bij DUWO worden gemeld. Vermeld altijd expliciet dat het om een klacht gaat. Mocht je niet tevreden zijn met de aangedragen oplossing, of kom je er zelf niet uit met DUWO, dan kun je altijd met BRES contact opnemen. Wij nemen dan contact op met de desbetreffende medewerker van DUWO en ondersteunen jou om tot een gepaste oplossing te komen. Mocht bijvoorbeeld een reparatieverzoek niet goed worden opgepakt door DUWO, heb je een klacht over je servicekosten of heb je een andere algemene vraag waar je bij DUWO geen duidelijk antwoord op krijgt dan zijn wij er om jou te helpen! Wij kunnen je ook adviseren om eventuele verdere stappen te ondernemen door bijvoorbeeld naar de Geschillencommissie Huursector of naar de Huurcommissie te stappen.
Wat kan BRES voor jou betekenen?
BRES behartigt de belangen van alle huurders van DUWO. Voor informatie en vragen kun je altijd terecht bij BRES. Wanneer je ontevreden bent met de oplossingen die DUWO heeft aangedragen kan BRES bemiddelen tussen jou en DUWO. Stuur ons een e-mail met een beschrijving van je probleem en de stappen die je tot dan toe hebt ondernomen. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en je vraag in behandeling nemen. Ook als je uiteindelijk kiest voor de mogelijkheden die hierboven beschreven staan, kunnen wij je bijstaan met advies.
Voor meer informatie over het starten van een procedure bij de huurcommissie, zie onze toolkit.
Indienen klacht
Wil je direct contact met ons opnemen? Vul dan dit formulier in of stuur een bericht via Whatsapp (+31 6 41944683).
