Klachten

DUWO doet haar best om klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat er iets niet goed gaat. De meest effectieve en snelle manier om hiermee om te gaan, is om dit direct met de betreffende medewerker op te lossen. Dit kan je doen door te bellen, (op afspraak) langs te gaan, te mailen of een brief te schrijven.

Officiële Klacht

Stel dat dit niet leidt tot het gewenste resultaat, dan is een – officiële – klacht indienen bij een teamleider de volgende stap die je kunt nemen. Een klacht kan per brief bij DUWO worden gemeld. Vermeld altijd expliciet dat het om een klacht gaat.

Mocht je niet tevreden zijn met de aangedragen oplossing, dan kan je een klacht indienen bij de vestigingsdirecteur. Deze buigt zich dan over jouw klacht en de aangeboden oplossing en geeft je dan schriftelijke een reactie. Het kan zijn dat je in het gelijk wordt gesteld en je klacht alsnog naar jouw wens wordt opgelost. Maar het kan ook zijn dat de directie achter de aangedragen oplossing blijft staan. In dat geval kan je je wenden tot de huurdersorganisatie of de Geschillencommissie Huursector. Deze onafhankelijke klachtencommissie bemiddelt bij geschillen tussen individuele huurders en DUWO.

Wat kan BRES voor jou betekenen?

BRES behartigt de belangen van alle huurders van DUWO. Voor informatie en vragen kunnen je terecht bij BRES. Wanneer je ontevreden bent met de oplossingen die DUWO heeft aangedragen kan BRES bemiddelen tussen jou en DUWO. Stuur ons een e-mail met een beschrijving van je probleem en de stappen die je tot dan toe hebt ondernomen. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en je vraag in behandeling nemen. Ook als je kiest voor de mogelijkheden die hieronder beschreven staan, kunnen wij je bijstaan met advies.